Publikacje

Najnowsze

Bazą do świadczenia na wysokim poziomie usług cloud computing dla firm sektora finansowego jest zintegrowana platforma obliczeniowa zespalająca serwery, sieć, pamięci masowe i oprogramowanie.

Akademia rodzinnych finansów i Biuro rachunkowe Aspres ogłaszają konkurs na biuro księgowe najbardziej przyjazne dla firm rodzinnych. Aplikacje do konkursu proszę składać na adres konkurs@akademiarodzinnychfinansow.pl.


Opublikowany przez Paweł Różański | 2010-10-31

Marketingowe wsparcie firm




Nasz ośrodek badań opinii publicznej realizuje badania opinii publicznej i badania rynku przy uwzględnieniu nowoczesnych zdobyczy z dziedziny marketingu społecznego.

Struktura naszej pracowni gromadzi centra badania opinii publicznej rozmieszczone w kluczowych ośrodkach miejskich w kraju. Lista firm badania opinii publicznej, jakie współpracują blisko z nami, opublikowana jest na naszej firmowej stronie internetowej. Wyszukacie tam również opisy wykorzystywanych przez nas rodzajów badania opinii publicznej w podziale rzeczowym oraz tematycznym zaczynając od sposobów czerpiących z public relations a kończąc na dorobku z obszaru marketingu.

Typem badań z obszaru marketingu a także psychologii są badania fokusowe. Wyszkolony prowadzący opracowuje scenariusz badania fokusowego, a potem powołuje według właściwego klucza grupy fokusowe. Uczestnicy takiego badania w każdej grupie gromadzą jednostkowe wyniki eksperymentu, a na zakończenie trener przekształca wyniki fragmentaryczne w wyniki całościowe i dostaje końcowe wyniki badań fokusowych.

Wyniki badań marketingowych odnośnie pracy zdalnej i zainteresowania nią pośród pracodawców wydają się być bardzo interesujące. Zrobione badania ankietowe przy uwzględnieniu reprezentatywnej próbki w całej Polsce pracodawców potwierdziły, że nazbyt znaczna liczba prawnych procedur zniechęca skutecznie do wybierania tego typu zatrudnienia. Na dalsze etapy badań marketingowych oraz prac zrealizowanych w tej tematyce składały się elementy następujące: zebranie i podsumowanie wyników, akcja telemarketingowa, sporządzenie ankiet badawczych, wnioski pobadawcze, konstrukcja próbki badawczej. Zakończone badania marketingowe oraz wyniki zebrane w ankietach dowiodły,iż pracodawcy wolą zatrudniać pracowników na bazie tradycyjnej umowy o pracę.

Znany jest taki typ badań rynku, w którym rolę zasadniczą odgrywa ewaluacja i socjologia społeczna. Są to tak zwane badania ewaluacyjne, których przykłady realizacji odnajdziecie w opublikowanych przez nas materiałach podłączonych na witrynie www. Połączenie metod stosowanych w socjologii a także wiedzy badawczej zaskutkowało pojawieniem się nadzwyczaj skutecznej metody badań marketingowych.

Trafniejsze zidentyfikowanie potrzeb klientów, kontrahentów a także decydentów skutkuje zwiększeniem zapotrzebowania na różnego rodzaju płatne badania rynku. Prowadzony przez nas instytut badania rynku pracy wykonuje różnorakie badania rynkowe pośród różnych grup społecznych a także zawodowych. Właściwe podejście marketingowe powoduje, że metody badania rynku propagowane przez nasz instytut należą do najbardziej skutecznych w kraju. Potwierdzeniem tego faktu jest lista publikacji w czasopismach i portalach internetowych o tematyce marketingowej oraz PR.

Oto co uchwycił nasz reporter


biznes
finanse
ekonomia
pieniądz
przedsiębiorstwa


Fatal error: Call to undefined function getTagLabel() in /home/carinio/domains/akademiarodzinnychfinansow.pl/public_html/skins/b2business/sub.html.php on line 90